Monday 13 January 2014

Pain & Gain: REAL Victim's Last Exoticar -- 1992 Vector W-8 Twin Turbo

 Dar asta se datorează faptului că am lucrat pentru Vector Aeromotive și știu cum au fost construite masinile si grija si atentie pentru detalii , care a intrat la ele. De asemenea , am propria unul dintre cele 17 de producție W8 anii care cutreieră acest pământ. Nu conteaza ce spune cineva despre el, prea multe mituri și dezinformare acolo. Până când nu ați deținut o aveți cu adevărat nici o idee despre ce plăcere ei sunt proprii. W8 este singurul ALL AMERICAN Vector produs vreodata. A existat o W2, iar AWX3 două mașini Avtech și AWX3R , care au fost produse de original Vector Aeromotive în Wilmington CA. M12 este un tocat Diablo cu un elicopter ieftine din fibra de sticla arma coajă peste ea. Motorul a fost lovit ușor de 180 de grade și o viteză de Getrag 5 a fost cuplat la ea. Nimic mai mult decât un set auto Lamborghini. Anii W8 au un sasiu monococa din aluminiu semi cu o cușcă de rolă 4130 Chro-Moly, Toate producția lui W8 au un bloc Rodeck Y. Nu un Chevrolet V8 ieftin.Toate acestea sunt resleevable. Ele sunt turbosuflantă gemene, montate transversal, iar fiecare masina a venit cu un minim de 625hp și 650lbft cuplu. Eu spun minime , deoarece câteva din anii W8 a pus jos mai multă putere decât cea ca mașinile fabrica de stoc. 013 și 015 sunt exemple bune de vectori de putere mai mare. Există doar o singură "California Emisiile" masina si care este a mea.Toate acestea vor trece emisii de CA, dar mașina mea a fost construit special pentru a face acestlucru. Masina este capabil de a trage 1,25 G pe un strat antiderapant, ea depinde doar de modul încare setați suspensia pe ele. Masinile plimbare foarte frumos, și mâner foarte bine, 0-60 se întâmplă în 3,9 secunde și au început afară cu mult peste 218 mph. Corpul este kevlar, fibra de carbon si S-Glass. Interiorul este larg și confortabil. In timp ce masinile nu sunt construite cu cineva peste 6 'înalt în minte, la 5'9 " , nu am probleme de montare. Toate Vectorii au 3 transmisii de viteză. Multe dintre piesele din masinile sunt de la aeronave, Switch - uri, Întreruptoare, panoul de afișaj electroluminiscent, harnașamente sârmă de aluminiu sunt toate de avioane de luptă. Talerul podelei de tip fagure de aluminiu este , de asemenea , avioane derivate. nituri Cherry-Max și lipirea epoxidice dețin șasiu împreună (aeronave derivate) alte părți de pe masina au fost foarte grele stoc componente auto si componente F-1 pentru o zi. Fit și finisajul sunt al doilea nici unul. încă nu am să văd un alt exotic , cu panou se potrivi mai bine si termina. Dintr - o perspectivă de conducere pură, direcția este un pic de lumină , dar are un feedback bun, masina va subvirare un pic , dar este ușor de depășit prin adăugarea unui pic de accelerație de accelerație este liniară și nu se oprește;.. transmisia automată se descurcă bine cu impuls și nu permite căderea motorului de pe curba decuplu ca și a fi legat de un SCUD . rachetă maşinile nu fac foc; Eu am lăsat mea inactiv la nesfârșit la evenimente doar pentru a demonstra punctul.

                         http://www.coolestcars.org/index/vector/0-143                            




No comments:

Post a Comment