Saturday 25 June 2016

lamborghini huracan 2015

 La LEF am Cà CSi atunci  condus Aventador  Pătru zile Anterioare, pe  spatele de Huracán LP610-4 roții, am Avut, nicaieri  Speciale,  pentru o îmbinare.  Åsa o incas CĂ  INFORMATICĂ, am ALES onu loc pe harta Si un  consu- pentru el. De data asta, mai degrabă Decât împădurite Autostrada 35, am arătat meu Pană alb Putin DIN fibra de carbon, aluminiu si furie italiană intr-o DIRECTIE recomandata de Către onu bine-COT Înalt Secătura la HOTELUL meu: o bandă de la distanta de macadamul version California Highway 198 Central numit. Dupa o CE mare Doar condus băiat, o baterie de 700 CP, Lamborghini Aventador, nu am o measly 610 stiut m-ar DACA mult excita.  Spre bucuria mea, oo facut.




   

                         http://www.lamborghini.com/en/models/huracan-lp-610-4/explore/#cfg14,A3A3,RAD,C3E,BAV,PC1,MAD,PD1,0UJ,0UJ_NA,0UJ_FCU_VF,LRA,2PF,EMI,NR1                          




No comments:

Post a Comment