Wednesday 29 June 2016

mclaren paris motor show

 Ei bine, Nu esti gresit,  astfel Incat chiar ȘI  , de Exemplu, masina mea Este absolut ne Sprittschleuder.  TOTUSI, Sunt Doar astfel de  masini mai .rar version  mod corespunzător conduse.  Eu de  Exemplu, de  învârtire de  zi cu  zi ne pese Este mai economice.  UNUL,  probabil CĂ e punctul meu de Vedere, bineinteles ca pot Nu Avea 100% DIN MANA, Dar cRED CĂ va place aTAT pentru a Incepe o  anumită națiune Industrială ȘI  Numai atunci cand corecte poluatorii.  Noilor masini hibride Nu Sunt ecologice.  Singur , de  îngrijire Este onu  LEF Sa se partile TREBUIE  stabilească DIN  nou,  Pană cand sunt o instalate de  date ... Ca mai CO² Este produsă cca Sa fie mântuiți.  Sì pentru  CĂ Sunt aici Oameni Ca,  deoarece atat de  mult pe ea Să intervină, Scrie Pagini de texte Si Sa , printre altele , totul version  Afară, nu nu am Nici o  Dovada, ACEASTA REFLECTA OPINIA MEA DIN lui Doar pentru Nou tezele mele.  DACA fi aŞ  ar trebui, totuși, sa  uf MĂ STERGE version gresit  liniște

                        http://pursuitist.com/mclaren-to-display-at-the-paris-motor-show/                        



No comments:

Post a Comment